Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów. – Richard Branson
Szkolenie o emocjach i sytuacjach stresowych

Dobrostan pracownika w rozumieniu zdrowia, równowagi psychicznej i satysfakcji to podstawa dobrze prosperującej firmy czy instytucji. Ludzie wypaleni zawodowo, przygnębieni, zestresowani, rozczarowani pracą i życiem nie zadbają w odpowiedni sposób ani o klienta, ani o renomę organizacji, ani o przynajmniej poprawne stosunki ze współpracownikami. Dlatego tak ważna jest edukacja pracowników i kadry kierowniczej w takich tematach jak emocje i sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Program szkolenia:
1. Emocje – co warto o nich wiedzieć?
2. Sytuacje stresowe – jak do nich podejść?
3. Dobrostan – jak go stworzyć i co on ma wspólnego z emocjami i stresem?
4. Dobra komunikacja, czyli jak zapobiegać sytuacjom konfliktowym.
5. Trudna rozmowa i sytuacja konfliktowa – sposoby „na już”.
6. W wersji rozszerzonej: praca warsztatowa – zastosowanie poznanych metod w praktyce.*
Lokalizacja
Centrum Rozwoju WTAN ul. Sukiennicza 6
Czas trwania
17 maja 2024, godz. 17.00 - 21.00
Inwestycja
120 zł